Podmienky a pravidlá

Podmienky služby
Všeobecné obchodné podmienky sa ďalej vzťahujú na uzatváranie kúpnych zmlúv na diaľku s fyzickými osobami prostredníctvom internetového obchodu Lucky Kiddo (ďalej len "internetový obchod"), ktorý prevádzkuje spoločnosť Lucky Kiddo d.o.o., poskytovateľ služieb elektronického obchodu (ďalej len "predávajúci"). Obchodné podmienky boli vypracované v súlade s predpismi na ochranu spotrebiteľa, na základe odporúčaní Obchodnej a priemyselnej komory Slovinska a medzinárodných kódexov pre online a elektronické podnikanie. cute

Kúpou produktu v internetovom obchode používateľ (ďalej len "kupujúci") potvrdzuje a zaručuje, že je plnoletý a má plnú spôsobilosť na právne úkony. Predávajúci bude používať a spracúvať osobné údaje, ktoré Kupujúci poskytne pri nákupe, na účely uzatvárania a plnenia zmlúv na diaľku. Kupujúci nákupom v internetovom obchode súhlasí s tým, aby mu Predávajúci zasielal reklamné správy na poskytnuté telefónne číslo a e-mailovú adresu, na ktorých bude v súlade s právnymi predpismi zreteľne uvedené, že boli zaslané v mene spoločnosti Predávajúceho.

Obchodné podmienky riešia práva Kupujúceho a obchodný vzťah medzi Predávajúcim a Kupujúcim.

Predávajúci si vyhradzuje právo kedykoľvek a bez predchádzajúceho upozornenia zmeniť tieto podmienky. Všetky zmeny sú pre Kupujúcich záväzné, preto odporúčame, aby ste si Obchodné podmienky pravidelne prezerali.



Ponuka výrobkov, dodacie lehoty a prevzatie
Vzhľadom na povahu online nakupovania sa ponuka produktov internetového obchodu často a rýchlo mení. Všetky fotografie výrobkov sú symbolické a nemusia odrážať všetky vlastnosti výrobku, preto slúžia len ako informačné zobrazenie.

Predávajúci dodá objednané výrobky kupujúcemu v dohodnutom termíne. Dodacia lehota výrobkov, ktoré sú na sklade, pri doručení domov je do 7 pracovných dní od potvrdenia objednávky pre dodacie adresy v Slovinsku. V prípade výrobkov, ktoré nie sú momentálne na sklade, je dodacia lehota do 60 pracovných dní.

Predávajúci poskytuje spôsob doručenia alebo prevzatia výrobkov na dobierku; v tomto prípade kupujúci hradí poštovné a províziu pri doručení. V prípade platby na dobierku platobnou kartou Kupujúci zaplatí Pošte Slovinska rezervu na platbu platobnou kartou v súlade s cenníkom Pošty Slovinska. Objednané výrobky budú doručené prostredníctvom Pošty Slovinska, ktorá ponúka jednoduché a spoľahlivé doručenie. Kuriér doručí zásielku Kupujúcemu na zvolenú adresu, ktorú Kupujúci uviedol na doručenie. V prípade, že Kupujúci nebude pri pokuse o doručenie balíka prítomný, kuriér zanechá v poštovej schránke oznámenie. Kupujúci si potom môže balík s oznámením a dokladom totožnosti vyzdvihnúť na pošte uvedenej v oznámení. Náklady na bežné doručenie sú jednotné pre celé Slovinsko. Výrobky budú doručené vo vhodnom obale, ktorý zabezpečí utajenie povahy výrobku. Predávajúci si vyhradzuje právo zvoliť si inú doručovaciu službu, ak môže zmluvu splniť za nižšie náklady.



Ceny
Ceny v internetovom obchode nezahŕňajú DPH. DPH sa neúčtuje na základe § 94 ods. 1 zákona o dani z pridanej hodnoty. Obchodník nie je platcom DPH. Ceny sa môžu zmeniť bez predchádzajúceho upozornenia. Všetky uvedené ceny sú platné v čase objednávky a platia až do prijatia nového cenníka. Na stránke internetového obchodu je zverejnená bežná cena, ktorá predstavuje odporúčanú maloobchodnú cenu dodávateľa za konkrétny tovar, a online cena, ktorá je prístupná všetkým kupujúcim v internetovom obchode. Po dokončení nákupu dostane kupujúci e-mailom potvrdenie objednávky so všetkými podrobnosťami o objednávke. Kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim je uzavretá v okamihu, keď predávajúci schváli objednávku. Od tohto okamihu sú všetky ceny a ostatné podmienky pevné a platia pre Predávajúceho aj Kupujúceho.

Predávajúci vystaví kupujúcemu faktúru na trvanlivom nosiči. Hodnota DPH a náklady na dopravu sú viditeľné z cenníka na stránke objednávky a v e-maile, ktorý kupujúci dostane po potvrdení objednávky.

Predávajúci si vyhradzuje právo urobiť chybu v cene a dodacej lehote, pričom o tom informuje Kupujúceho do 24 hodín od odoslania objednávky a uhradí všetky náklady, ktoré už z tejto adresy vznikli.



Spôsoby platby
Predávajúci poskytuje Kupujúcemu nasledujúce spôsoby platby za nákup produktov z internetového obchodu:
- v hotovosti na dobierku
- kreditnými kartami
- prostredníctvom služby PayPal



Postup nákupu
Prijatá objednávka
Objednávka sa stáva platnou hneď po jej odoslaní kupujúcim.

Po odoslaní objednávky dostane Kupujúci e-mailom potvrdenie o prijatí objednávky so všetkými údajmi o objednávke. Okrem možnosti odstúpenia od zmluvy nemôže Kupujúci po odoslaní objednávky meniť jej obsah.

Potvrdenie objednávky
Po odoslaní objednávky je Kupujúci presmerovaný na webovú stránku so správou, že jeho objednávka bola prijatá. Po prijatí objednávky ju Predávajúci skontroluje, overí dostupnosť objednaných výrobkov a potvrdí objednávku na registrovanú e-mailovú adresu Kupujúceho. Predávajúci môže kupujúceho kontaktovať aj prostredníctvom kontaktného telefónneho čísla, aby skontroloval údaje alebo zabezpečil správnosť dodávky. Po potvrdení objednávky Predávajúci informuje Kupujúceho e-mailom o plánovanom termíne dodania. Kúpna zmluva medzi Predávajúcim a Kupujúcim je uzavretá okamihom schválenia objednávky Predávajúcim. Od tohto okamihu sú všetky ceny a ostatné podmienky pevné a platia pre Predávajúceho aj Kupujúceho. Kúpna zmluva (t. j. prvá elektronická správa o stave objednávky) je elektronicky uložená na serveri Predávajúceho a sprístupnená Kupujúcim na ich písomnú žiadosť.

Zrušenie objednávky
Objednávka sa považuje za potvrdenú, ak Kupujúci objednávku nezruší. Ak nie je možné dodať tovar v písomnej lehote, Predávajúci informuje Kupujúceho na telefónnom čísle alebo e-mailovej adrese. Kupujúci môže zrušiť objednávku odpoveďou na e-mail, ktorý dostane pri objednávke.

Odoslanie
Predávajúci pripraví a odošle tovar v dohodnutej lehote dohodnutým spôsobom dopravy.



Právo na odstúpenie od zmluvy, vrátenie tovaru
Súčasťou týchto obchodných podmienok je aj Záruka a vrátenie tovaru, ktoré sú prístupné na stránke.



Bezpečnosť a ochrana osobných údajov
Tieto Obchodné podmienky obsahujú aj Zásady ochrany osobných údajov, ktoré sú prístupné tu.



Zrieknutie sa zodpovednosti
Predávajúci vynakladá maximálne úsilie na zabezpečenie aktuálnosti a správnosti údajov zverejnených v jeho internetovom obchode. Napriek tomu sa vlastnosti výrobkov, dodacia lehota alebo cena môžu zmeniť tak rýchlo, že predávajúci nestihne informácie na webových stránkach opraviť. V takom prípade predávajúci upozorní kupujúceho na zmeny a umožní mu odstúpiť od objednávky alebo vymeniť objednaný tovar.

Predávajúci si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy alebo realizácie objednávky v prípade podstatnej chyby v ponuke. Podstatná chyba zahŕňa prvky, na základe ktorých by predávajúci nesúhlasil s uzavretím zmluvy. Tieto chyby zahŕňajú zjavné chyby v cene tovaru, ktoré môžu byť spôsobené technickými a inými problémami.

Obchodník nezodpovedá za škody alebo úrazy spôsobené používaním alebo nesprávnym používaním výrobkov v ponuke internetového obchodu.



Zodpovednosť za chyby
Kupujúci je oprávnený požadovať svoje práva z titulu vecných chýb v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa. Kupujúci môže uplatniť svoje práva z vecnej chyby, ak o chybe informuje predávajúceho do dvoch mesiacov odo dňa zistenia chyby na info@lucky-kiddo.com a priloží faktúru alebo číslo objednávky. Predávajúci ponúkne Kupujúcemu výmenu výrobku alebo možnosť vrátenia kúpnej ceny v čo najkratšom čase.

Predávajúci nezodpovedá za vecné chyby, ktoré sa prejavia po dvoch rokoch od dodania tovaru.

Výrobok má faktickú vadu:
- ak výrobok nemá vlastnosti potrebné na jeho bežné použitie alebo na uvedenie na trh
- ak výrobok nemá vlastnosti potrebné na konkrétne použitie, na ktoré ho kupujúci kupuje, ale predávajúcemu boli známe alebo mu mali byť známe
- ak výrobok nemá vlastnosti a odlišnosti, ktoré boli výslovne alebo implicitne dohodnuté alebo stanovené
- ak predávajúci dodal výrobok, ktorý nezodpovedá vzorke alebo modelu, pokiaľ vzorka alebo model neboli predvedené len na informatívne účely.

Pri uplatňovaní práv uvedených v tejto hlave musí kupujúci informovať predávajúceho o chybe, dôkladne ju opísať a umožniť predávajúcemu preskúmať výrobok. Ak chyba nie je sporná, predávajúci musí žiadosti kupujúceho vyhovieť čo najskôr, najneskôr však do 8 dní. Ak je však chyba sporná, predávajúci musí kupujúcemu poskytnúť písomnú odpoveď do 8 dní.



Právo na informácie
Kupujúci má právo na bezplatné informácie o svojich osobných údajoch, ktoré má Predávajúci k dispozícii, ako aj právo na ich vymazanie. V prípade otázok týkajúcich sa vymazania, spracovania alebo použitia osobných údajov sa Kupujúci môže obrátiť na e-mailovú adresu: info@lucky-kiddo.com alebo zaslať poštovú žiadosť Predávajúcemu.



Oznámenia o stave objednávky
Predávajúci si vyhradzuje právo informovať Kupujúceho prostredníctvom poskytnutých kontaktných údajov (telefónne číslo alebo e-mailová adresa) prostredníctvom SMS alebo e-mailu o odoslaní objednávky a v prípade, že tovar nebol vyzdvihnutý na pošte do 3 až 5 dní. Ak tovar nebol vyzdvihnutý dlhšie ako 5 dní, vyhradzuje si právo zavolať na poskytnuté telefónne číslo ako upomienku na vyzdvihnutie zásielky.



Oznámenia
Nákupom v internetovom obchode kupujúci súhlasí s tým, aby mu predávajúci zasielal na poskytnuté telefónne číslo, e-mailovú adresu alebo iným elektronickým spôsobom špeciálne ponuky a akcie internetového obchodu a zasielal mu reklamné správy, z ktorých bude v súlade s právnymi predpismi zrejmé, že boli zaslané v mene spoločnosti predávajúceho.

Z databázy príjemcov sa môžete kedykoľvek odhlásiť správou na adrese info@lucky-kiddo.com alebo kliknutím na odkaz "Odhlásiť" v spodnej časti reklamných správ.



Sťažnosti, spory a uplatňovanie práva
Predávajúci rešpektuje platné právne predpisy na ochranu spotrebiteľa. Predávajúci sa bude snažiť čo najlepšie splniť svoju povinnosť zaviesť účinný systém vybavovania sťažností a určiť osobu, na ktorú sa môže kupujúci v prípade ťažkostí obrátiť telefonicky alebo e-mailom. Kupujúci podáva reklamácie písomne prostredníctvom e-mailu. Predávajúci do piatich (5) pracovných dní potvrdí prijatie sťažnosti, oznámi Kupujúcemu, ako dlho bude potrebovať na jej vybavenie, a bude ho informovať o priebehu konania.

Predávajúci si je vedomý, že základnou charakteristikou spotrebiteľského sporu, minimálne z hľadiska súdneho riešenia, je nepomer medzi ekonomickou hodnotou reklamácie a nákladmi vynaloženými na samotné riešenie sporu. Preto sa predávajúci bude snažiť urobiť všetko pre to, aby sa prípadný spor vyriešil vzájomnou dohodou. Ak nedôjde k zmierlivému urovnaniu sporu, je na riešenie všetkých sporov medzi predávajúcim a kupujúcim príslušný súd v Ľubľane.

Tieto Obchodné podmienky a všetky spory medzi Predávajúcim a Kupujúcim sa riadia slovinským hmotným a procesným právom a postupujú podľa neho. Na všetky vzťahy a práva a povinnosti, ktoré nie sú upravené týmito obchodnými podmienkami, sa vzťahujú ustanovenia Občianskeho zákonníka, zákona o elektronickom obchode, zákona o ochrane osobných údajov a zákona o ochrane spotrebiteľa.